Coșul tău de cumpărături este gol în prezent. Nu găsești ceea ce cauți? Contactează serviciul pentru clienți.
Coș de cumpărături
Coșul tău de cumpărături este gol în prezent. Nu găsești ceea ce cauți? Contactează serviciul pentru clienți.
Facem tot posibilul pentru a te servi în calitate de client cât de bine putem. Dacă ai sugestii despre cum putem face acest lucru și mai bine, te rugăm să ne anunți la suportclienti@fixpart.ro. Vei primi un răspuns în câteva zile.
Din păcate, uneori lucrurile merg prost și pentru noi. Dacă ai o reclamație cu privire la un produs sau serviciu, te rugăm să ne anunți la suportclienti@fixpart.ro. Vom răspunde în câteva (maximum 14) zile la reclamația ta și vom încerca să găsim o soluție împreună.
Nu ești mulțumit de gestionarea reclamației tale? O poți depune la Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP din Haga (www.sgc.nl). De asemenea, poți depune plângerea la Geschillencommissie prin intermediul Platformei europene ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr/), ANPC - SAL (https://anpc.ro/ce-este-sal/) și ANPC (https://anpc.ro).
Ai nevoie de ajutor în căutarea produsului potrivit? Suntem bucuroși să te ajutăm! Apasă clic aici pentru a trimite un mesaj serviciului nostru pentru clienți.
Alege aparatul tău
Alege marcă
Numărul corect este numărul de tip sau model și NU numărul de serie. Numărul modelului este o serie de numere și/sau litere. Uneori, numărul modelului conține o liniuță (-) sau o bară oblică (/).
Nu găsești aparatul tău? Trimite-ne o fotografie a plăcuței modelului și o descriere a produsului pe care îl cauți, apoi îți vom trimite un link către produsul corect.