Suport clienți
Coșul tău de cumpărături este gol în prezent. Nu găsești ceea ce cauți? Contactează serviciul pentru clienți.
Dificultate:
Ușor
Timp estimat: ±
5 minute
Poate că nu aparatul de cafea este cauza, ci priza de curent. Verificați dacă priza mai funcționează.
Verificați priza de alimentare:
În primul rând, verificați dacă ștecherul aparatului de cafea este introdus corect în priză. De asemenea, verificați dacă priza funcționează. Conectați un alt dispozitiv la aceeași priză și vedeți dacă funcționează sau încercați o altă priză.
Înapoi la toate problemele și soluțiile pentru aparat de cafea
Ai nevoie de ajutor în căutarea produsului potrivit? Suntem bucuroși să te ajutăm! Apasă clic aici pentru a trimite un mesaj serviciului nostru pentru clienți.
Alege aparatul tău
Alege marcă
Numărul corect este numărul de tip sau model și NU numărul de serie. Numărul modelului este o serie de numere și/sau litere. Uneori, numărul modelului conține o liniuță (-) sau o bară oblică (/).
Nu găsești aparatul tău? Trimite-ne o fotografie a plăcuței modelului și o descriere a produsului pe care îl cauți, apoi îți vom trimite un link către produsul corect.