Suport clienți
Coșul tău de cumpărături este gol în prezent. Nu găsești ceea ce cauți? Contactează serviciul pentru clienți.
Simțiți cum trece un aer cald pe lângă ușa cuptorului în timp ce aceasta este închisă? Sau ușa cuptorului nu se mai închide corect? Atunci verificați dacă cauciucul ușii cuptorului este încă la locul lui și căutați fisuri sau rupturi în cauciucul ușii. Dacă este necesar, curățați mai întâi bine garnitura ușii. Dacă găsiți fisuri sau rupturi în cauciucul ușii, acesta trebuie înlocuit.
Ai nevoie de ajutor în căutarea produsului potrivit? Suntem bucuroși să te ajutăm! Apasă clic aici pentru a trimite un mesaj serviciului nostru pentru clienți.
Alege aparatul tău
Alege marcă
Numărul corect este numărul de tip sau model și NU numărul de serie. Numărul modelului este o serie de numere și/sau litere. Uneori, numărul modelului conține o liniuță (-) sau o bară oblică (/).
Nu găsești aparatul tău? Trimite-ne o fotografie a plăcuței modelului și o descriere a produsului pe care îl cauți, apoi îți vom trimite un link către produsul corect.