Suport clienți
Coșul tău de cumpărături este gol în prezent. Nu găsești ceea ce cauți? Contactează serviciul pentru clienți.
Atunci când un aparat de cafea nu pornește, acest lucru poate avea mai multe cauze. Din păcate, există multe tipuri și mărci diferite de aparate de cafea, astfel încât nu există o cauză fixă pentru această problemă. Ceea ce puteți face întotdeauna este să verificați dacă dispozitivul primește energie. Unele cafetiere au un întrerupător în partea din spate care trebuie să fie pornit înainte de a putea porni aparatul.
Înapoi la toate problemele și soluțiile pentru aparat de cafea
Ai nevoie de ajutor în căutarea produsului potrivit? Suntem bucuroși să te ajutăm! Apasă clic aici pentru a trimite un mesaj serviciului nostru pentru clienți.
Alege aparatul tău
Alege marcă
Numărul corect este numărul de tip sau model și NU numărul de serie. Numărul modelului este o serie de numere și/sau litere. Uneori, numărul modelului conține o liniuță (-) sau o bară oblică (/).
Nu găsești aparatul tău? Trimite-ne o fotografie a plăcuței modelului și o descriere a produsului pe care îl cauți, apoi îți vom trimite un link către produsul corect.